Regulament
1. Pentru un timp de calitate, sunt obligatorii buna dispoziție, entuziasmul față de lucrurile noi , dar și dorința de a creiona amintiri deosebite.
2. Prin înscrierea ta, te angajezi să-i respecți pe ceilalți participanți la congres, adică vei avea grijă să respecți orele de somn ale prietenilor tăi în intervalul orar 23:00-07:00 și te vei asigura că în camera în care ești repartizat, ceilalți colegi de cameră au parte de o atmosferă plăcută.
3. Înscrierea este obligatorie pentru a participa la congres, dar celelalte beneficii din pachete sunt opționale.
4. Ne dorim să creăm și amintiri în format foto/video, de aceea, participând, îți vei da și acceptul ca să apari în postările publice de pe rețelele sociale.
5. Senzațiile tari provocate de consumul substanțelor psihoactive sau cu rol de tranchilizant al sistemului nervos central, precum și deținerea unor asemenea materiale (băuturi alcoolice, tutun, droguri) sunt strict interzise.
6. Ne dorim un eveniment în care calitatea să preceadă cantitatea. De aceea, ne propunem să începem activitățile la timp și să le terminăm conform programului, pentru a evita prelungirea lui în timpul destinat activităților de voie. Ne dorim să fii punctual! Pentru a-ți ușura străduințele, vom afișa zilnic programul și te vom ține la curent cu orice schimbări care vor apărea pe parcurs.
7. Ținem mult la momentele pe care ți le-am pregătit. Fii acolo!
8. Având în vedere că evenimentul se desfășoară în incinta Centrului Educațional Adventist Stupini, înscriindu-te, îți asumi angajamentul să respecți regulile interne.
9. Pentru o bună desfășurare a programului este necesară păstrarea liniștii și a unei atitudini potrivite.
10. Înscriindu-te la eveniment, îți dai acordul ca organizatorii, precum și colaboratorii, să poată folosi datele tale în vederea bunei desfășurări a activităților din cadrul evenimentului.
Menționăm că încălcarea principiilor precizate în prezentul regulament poate duce la evacuarea persoanei în cauză din Centru, fără înapoierea costurilor de cazare și masa.
Echipa de organizare